BUILDINGS.PL
Oszczędzanie energii rozpoczyna się od nauki w jaki sposób można to zrobić
Zapisz się do naszego Newslettera
Kalendarium
Targi Efektywności Energetycznej w Przemyśle EFE 2015 - Kraków, Polska
25 lis 2015 - 26 lis 2015

Targi Efektywności Energetycznej w Przemyśle EFE są platformą spotkań, mającą za zadanie przybliżyć wiedzę i innowacyjne rozwiązania technologiczne, które służą optymalizacji zużycia energii, zagospodarowania energii odpadowej oraz termomodernizacji obiektów przemysłowych. Targi EFE odbędą się w dniach 25-26 listopada 2015r.
 

Targi Efektywności Energetycznej w Przemyśle EFE 2015


Użytkowanie energii to obecnie kluczowy problem każdego zakładu przemysłowego, gdyż generuje istotną część kosztów działalności. Podczas Targów zostaną przedstawione sposoby ograniczania zużycia energii przez bardziej racjonalne jej wykorzystanie i ograniczanie kosztów przez modernizację w procesach i sposobie wykorzystania energii. Poprawa efektywności energetycznej, a co za tym idzie efektywności ekonomicznej w działaniu przedsiębiorstwa to w dzisiejszych czasach konieczność, a dodatkowo wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu i dbałości o stan środowiska naturalnego w najbliższym otoczeniu.

Troska o środowisko naturalne, rosnące ceny energii elektrycznej oraz potrzeba zwiększenia konkurencyjności produktów stawiają przed polskimi przedsiębiorcami wyzwanie – jak skutecznie zminimalizować energochłonność procesów, a co za tym idzie ich kosztochłonność. Poprawa efektywności energetycznej to obecnie jeden z najważniejszych problemów polityki energetyczno-klimatycznej Unii Europejskiej. Efektywność energetyczna w przemyśle to przede wszystkim minimalizowanie zapotrzebowania na ciepło i energię elektryczną, co bezpośrednio przekłada się na obniżenie kosztów procesów produkcyjnych i technologicznych, efektywne zarządzanie energią w firmie oraz optymalizacja zapotrzebowania energetycznego firmy.

 

Targi EFE są doskonałą okazją do:

• zaprezentowania najnowszych trendów i innowacyjnych rozwiązań
• nawiązania nowych kontaktów handlowych
• spotkania z ekspertami z branży
• wymiany wiedzy i doświadczeń
• utrwalenia relacji z dotychczasowymi kontrahentami
• organizacji szkoleń, seminariów, dyskusji